26.4.06

Takaisin päiväjärjestykseen

Sitä samaa, sitä samaa. Eilisen lääkkeettömyyden jälkeen tämä päivä on pirteämpi, mutta ei muuten sanottavasti erilainen. Kaunis sää nostaa kyllä mielialaa. Sen sijaan suunnitteilla olevat lasten vappubailut stressaavat. Miksi minäkin aina innostun asioista, joiden toteutus tökkii? No miksiköhän... :D

Soitin juuri ja varasin kontrolliajan neurologilta jahkailtuani sitäkin kolme päivää. Sain ajan 9.5. Ans kattoo sit, mitä Herra Neuro sanoo, kun kerron, että mitään apua ei tästä lääkityksestä ole.

Olen alkanut miettiä sitäkin, että mitä jos tämä minun ADHD:ni ei olekaan sillä samalla lailla neurologisperäinen, vaan johtuu esim. vuosien kroonisesta masennuksesta. Sillä sellaisesta ainakin kärsin / olen kärsinyt. Ja se mäkikuismahan auttoi selvästi. Mutta masentunut en saa olla. En. Ei juuri nyt. For those in the know, voin sanoa, että eräs Tärkeä Prosessi vaarantuu jos kärsin masennuksesta!

1 kommentti:

Auri kirjoitti...

-t, besserwisser-sanalla on mielestäni turhaan huono kaiku, hyvähän se on jos joku kertoo joka paremmin tietää ;)

Minä kyllä muistelisin lukeneeni niinkin, että pitkään jatkuneella masennuksella on negatiivinen vaikutus keskittymiskykyyn ja elämänhallintaan. Tosin minun tapauksessani lienee mahdotonta tietää, kumpi on muna ja kumpi kana. Eiku miten se metafora meni...? :D