4.7.06

Päivän A-saavutukset

Jaahas, se on sitten listan paikka:
  • Aamuinen lähtö salille kesti n. tunnin, kun etsiskelin vuoroon jokaista mukaanlähtevää esinettä, joitakin niistä kahdesti.
    Quote: "Niin ne avaimet jäi keittiöön. Okei, nyt mennään. Hei otinko mä lompakon? Joo on se täällä. Eiku, otetaankin ne toiset varavaatteet mukaan, pikku hetki. No niin, onko nyt kaikki: kännykkälompakkoavaimet... avaimet? Avaimet? Ei voi olla totta, mihin mä ne laitoin? ... Löyty, ne on jo kassissa!"
  • Salilla tuli mieleen eräs tosi hyvä kysymys/teoria, mutta unohdin sen, koska en tullut kirjoittaneeksi sitä muistiin.
    Quote: "Liittyköhän se varoasentoihin? Mitä mä tein silloin? Mitä mä ylipäätään olen tänään tehnyt?"
  • Salilta lähtiessä otin ensin lääkkeet ja katsoin vasta sitten kelloa. Otin lääkkeet kaksi tuntia liian aikaisin.
    Quote: "Kaikki ajaa niin hitaasti - vai ajankohan mä jotenkin lujaa? Nääh. Mut se juttu sen yhden meidän pihan äidin kanssa on siks niin ärsyttävä, et se vaan ei tykkää musta. Tai niin no eihän ny kaikki voi pitää kaikista, ja enkä mä ees haluais et se pitää musta, mut se on vaan niin viddumaista ku se on niinku ihan voi dziisus ku mä tuun pihalle, ja mä oon niinku et mitä mä oon tehny taas, enkä mä oo tehnyt mitään...[yksinpuhelu jatkuu ad infinitum]"
  • Kopioin tiedostoja väärin yhdestä kansiosta toiseen, minkä seurauksena jäi tekemättä osa työtä, mutta olen tehnyt turhaan toiseen kertaan jonkun toisen osuuden.
    Quote: "No, saitte samaan hintaan kahdet käännökset :D"
  • Melkein unohdin antaa Siirille välipalaa.
    Quote: "Niin no voisinhan mä antaakin, onhan se välipala-aika [mennyt jo, toimhuom]."
  • Unohdin askarrella Siirin kanssa, vaikka piti.
    Quote: [ajattelee] 'Onneksi en maininnut siitä Siirille. Alan oppia.'
  • Lähtiessämme kävelylle haimme rattaat auton perästä. Jätin auton lukitsematta ja avainnipun (sis. kahden auton, kodin, salin ja kellarin avaimet) auton takaluukun päälle.
    Quote: "Ota tästä hyvä auto."
  • En ottanut ... unohdin, mitä piti kirjoittaa tähän.
    Quote: "Ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö."
  • Sehän se oli: Unohdin ottaa kalan pakkasesta sulamaan.
    Quote: "Ui tossa kuumassa vedessä vähän aikaa."
  • Unohdin tekstata Kallen ja Siirin ulkoa syömään.
    Quote: "Tepä olitte kauan."
Alkaapi mennä taas hermot itseni kanssa.

Ei kommentteja: