7.7.06

Mistä haluatte tietää?

Olen tässä pohtinut, että minun addielämäni ei ole niin hohdokasta, että se jaksaisi kiinnostaa ystäviäni (ei RL-ystäviä eikä WWW-ystäviä), ja siksi pitäisi kehittää jutunjuurta tähän blogiin. Asioita, mistä olen ajatellut blogata, ovat mm.
  • Miltä se tuntuu, kun ei tajua ihmisiä - ja tuntevatko ei-additkin tällaista
  • Miksi on niin helppo ja helpottava addiktoitua
  • Säännöllinen, vastuullinen rutiinielämä ja sen vaikeus
  • Raha (ei ole varaa v. ei ole rahaa)
  • ...ja sitten voisin selata AD/HD-Aikuisten nettitestistä oireita ja kertoa, miten ne omassa elämässäni näkyvät.
Onko jotain, mitä te, rakkaat lukijani, haluaisitte kysyä minulta? :)

(PS - En tiennytkään, että tämä on ADHD-oire, mutta siellä se nettitestissä vaan on: " Sitä hitaammin vireystaso nousee, mitä pidempään nukkuu." Eikö tää nyt ole ihan tavallista?!?)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä haluisin tietää vaikka mistä!

Esikoisella F90.0 + F83 ja SI, itselleni hain diagnoosia mutta ei.. ei siitä kuulemma ole mitään hyötyä kun olen asian kanssa jo oppinut elämään.. aika arsesta koko päätös. Paremmalla tuurilla ens kerralla sitte. Musta taas ois ollu kiva saada oman elämän vaikeudelle joku syy.

Kerrohan nyt kaikki, millon alkoi, miten näkyi, kuinka aikuis-iällä, miksi lääkkeet.. mua kyllä kiinnostaa!

JAKSUJA! <3