16.6.06

Haaste, voi äh.

Voi Hahmo minkä teit. :) :)

Ikävä kyllä juttu on sellainen, että näytän niin oudolta, etten ole koskaan törmännyt itseni näköiseen ihmiseen. Ja tämä on fakta. Audrey Hepburniin minua on kerran verrannut eräs (imarteleva?) kampaaja, mutta nenäni ei ole noin hieno, eivätkä silmäni sielukkaat, enkä ole noin ihanan pieni ja siro. Ja hiuksia on puolet Audrey'a vähemmän. Kerran eräs salitoveri erehtyi luulemaan minua varsin hyvin tuntemakseen ei-kuuluisaksi ihmiseksi. Minä nyt vain olen aika merkillisen näköinen!

(Ja Sarin on nyt hiljaa eikä ehdottele yh-tään mitään eikä ketään...)

Enkä lähde edes haastamaan ketään muuta leikkiin. Olen siis tylsäkin :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En mä hiljaa ole, mutta en myöskään (tällä erää, kjäh : ) ehdottele ketään.

Tää olikin itse asiassa ihan eri juttu minkä luulin tän olevan. Jossain päin nettiä on näet se naama-analysaattori, jonne syötetään oma kuva ja se vertaa sitä muutaman tuhannen julkkiksen databaseen ja valikoi sieltä osuvimmat sattumat eri kasvonpisteisiin vertailemalla.

Siitä sai aika hmm...mielenkiintoisia tuloksia. Jostain syystä tyttäreni sai matcheiksi vain japanilaisia näyttelijättäriä. : )

Mieheni oli muistaakseni eniten Leonardo Di Caprion näköinen! Hämmentävää...

Täytyykin kaivaa se linkki jostain taas esille ja huvittaa itseään ja ehkä muitakin.

Sarin

Auri kirjoitti...

No ilmankos sielunsiskoni on mielestäni ylenmäärin nätti! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Off topicia...mutta kävitkö sinä neurogilla vai missä, kun sun addi todettiin?

Mä ajattelin taas tän viikon kokemuksien peristeella, että mun on pakko löytää joku selitys mun vaikeuksiin. Psykiatrialla oon kyllä käynyt, mutta olis pae mennä sellaiselle taholle joka ymmärttäis paemmin addiuden päälle.

Anonyymi kirjoitti...

Pakko mainita: ajoin sen kasvojentunnistusohjelman jälleen kerran. Mä muistutan kuulemma Isabelle Huppertia ja tyttäreni Ville Valoa!
Sitten latasin toisen kuvan pelkästään tytöstä (jossa hänellä oli toisenlainen ilme) ja tuloksena oli Prince Harry! Kolmannesta kuvasta sain tulokseksi Mika Häkkinen. Mihin ne japanilaiset näyttelijättäret ovat kadonneet? ; )


Toi ohjelma on aivan ylitsepääsemättömän pölhö! Se löytyy osoitteesta
http://www.myheritage.com/
Vaatii pikaisen rekisteröitymisen.

Isab..eikun Sarin

HeidiR kirjoitti...

Kiitti Sarin linkistä! Katsokaapa sivuilta mitä ohjelma sanoi minun naamastani...