22.5.07

Ei voi olla totta

Siis tätäkö tää nyt onkin tämä mun niinsanottu addiuteni: yösyömisen aiheuttamaa väsymystä?!? Olen viime aikoina lakannut syömästä iltakuuden jälkeen paitsi poikkeustapauksissa pieniä määriä (kuten jos en ehtinyt syödä illallista ennen salille lähtöä), ja olen aamuisin ihan järkyttävän pirteä ja täysipäinen. Olen sitkeästi ottanut lääkkeet varmuuden vuoksi, ja tuloksena on ollut nyt jo kaksi todella unetonta yötä. Taidan yrittää tänään pärjätä ilman iltapäivälääkitystä niin katsotaan, miten homma etenee.

Huomautettakoon, että olen aina syönyt iltaisin about niin paljon kuin on sallittu, paitsi erään pitkän laihdutuskuurin aikana jolloin minulla olikin aina luvattoman hyvä fiilis.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Joo sama oli mulla kun kävin kuntosalilla suht säännöllisesti. Aamulal pirteä olo, kroppa mukavamman oloinen, ei semmoisia kireyksiä ja mieliala korkeampi. No, toki psyyke ja sooma, mieli ja ruumis, ovat vuorovaikutuksessa keskenään.