5.10.10

Wau, palkinto!

Celia kunnioitti minua palkinnolla! Kiitos kaunis ja niiaus.


Palkintoon kuuluu kertoa seitsemän asiaa itsestään. Huhhuh, kiva tässä yrittää sitten säilyttää anonymiteettinsa! Hmm.
  • Kirjoitan työkseni.
  • Pelaan ihan liikaa Bejeweled Blitziä.
  • Tykkään kulkea paljain jaloin.
  • Ruoka on minulle vain ravintoa, mutta joistain ruoista nautin. Suurimpaan osaan niistä liittyy juusto.
  • Olen iso ja pitkä ja liian leveä :P (juustolla saattaa olla osuutta asiaan)
  • Olen kahden lapsen äiti ja kahden kissan ihmispalvelija.
  • Haluaisin kovasti olla rohkeampi ja tehdä epäsovinnaisia asioita, mutta en koskaan keksi mitään epäsovinnaista mitä tehdä.
Ja sitten tämä taakka pitäisi passata eteenpäin. Luen loppujen lopuksi tosi vähän blogeja
enkä kyllä varmaan saa seitsemää kasaan.
Joo nyt olen surffannut puoli tuntia etsien jotain lisää laitettavaa, nyt riittää...

7 kommenttia:

Eufemia kirjoitti...

Hoo, en ole ainoa! Ennätystuloksesi Blitzizzä?

Addinainen kirjoitti...

:D Jotain yli 500.000. Sun?

SusuPetal kirjoitti...

Olen ollut sen verran hiljaa nyt blogimaailmassa, että tämä on eka tunnustus tätä laatuaan, joten kiitos! Palaan myöhemmin miettimään omaa seiskaani.

Kyllä se epäsovinnaisuus sieltä tulee, ehkä se jo onkin siellä, sitä ei vain huomaa itse :)

Eufemia kirjoitti...

Onkohan meillä eri versiot tosta pelistä, sillä tässä ei kyllä ole mahdollista saada satojatuhansia pisteitä? Ennätykseni näkyy olevan 63350.

Anonyymi kirjoitti...

Onnea! Hieno sivu ja hieno palkinto. : )

Miksi et ole päivittänyt sitä toista blogia???? Kysyn vaan. : )

Sarin

Anonyymi kirjoitti...

Onnea! Hieno sivu ja hieno palkinto. : )

Miksi et ole päivittänyt sitä toista blogia???? Kysyn vaan. : )

Sarin

orava kirjoitti...

Moi Addinainen, kiitos ihanista jutuista! Olen sun blogisi pitkäaikainen lukija - erityisesti siitä syystä kun olen vahvasti epäillyt olevani ADHD. 5 vuotta sitä mietittyäni sain aikaiseksi varata ajan lekurille nyt syksyllä ja sieltähän se dg napsahti.

Nyt olen kahlannut blogiasi läpi uudella intensiteetillä, ja hykertelen jutuillesi...jotka niin muistuttavat mun elämää. Ei ne itse koettuna ole yhtään kivoja, mutta jotenkin lohdullista, etten ole ainoa omituinen. Ja kuinka monet asiat saavat selityksen, sellaisetkin, joita en aiemmin ole pitänyt edes omituisina juttuina. :D

Ei mulla muuta. :) Leppoisaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!